ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Skąpe
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Sesja nr LIV z dnia 04.11.2010

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Uchwała Nr LIV/373/2010 Rady Gminy Skąpe z dnia 4 listopada 2010 r. w sprawie trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków zespołu interdyscyplinarnego w Skąpem oraz szczegółowe warunki jego funkcjonowania

Informacja ogłoszona dnia 2010-12-08 12:26:56 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

UCHWAŁA NR LIV/373/2010
RADY GMINY SKĄPE
z dnia 4 listopada 2010 r.

w sprawie trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków zespołu interdyscyplinarnego w Skąpem oraz szczegółowe warunki jego funkcjonowania

Na podstawie art. 6 ust. 2 pkt 4, art. 9a ust 15 ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz.U. z 2005r. Nr 180, poz. 1493 z późn. zm.) uchwala się co następuje :

Rozdział 1.
Tryb i sposób powoływania i odwoływania członków zespołu interdyscyplinarnego
 
§ 1. 1. Członków zespołu interdyscyplinarnego, zwanego dalej Zespołem, powołuje Wójt Gminy, spośród osób zgłoszonych przez uprawnione jednostki, instytucje i organizacje:
1) przedstawicieli Ośrodka Pomocy Społecznej w Skąpem,
2) przedstawicieli Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
3) przedstawicieli szkół podstawowych i gimnazjum z terenu Gminy Skąpe,
4) przedstawicieli policji,
5) przedstawicieli ochrony zdrowia,
6) kuratorów Sądu Rejonowego w Świebodzinie.
2. W przypadku wskazania przez Prokuraturę, Wójt powołuje w skład Zespołu przedstawiciela prokuratury.
§ 2. W celu wyłonienia członków Zespołu Wójt Gminy pisemnie zwraca się do uprawnionych instytucji, jednostek i organizacji o wytypowanie swoich przedstawicieli do pracy w Zespole.
§ 3. Liczbę przedstawicieli podmiotów oraz osoby przedstawicieli określi się zgodnie z warunkami wynikającymi z porozumień zawartych przez Wójta z podmiotami, o których mowa w § 1.
§ 4. Odwołania członka Zespołu Wójt dokonuje:
1) na wniosek członka zespołu
2) na wniosek uprawnionego podmiotu, których jest przedstawicielem,
3) na wniosek przewodniczącego zespołu.
§ 5. Zmiana, uzupełnienie i poszerzenie Zespołu dokonuje się w trybie właściwym dla jego powołania.

Rozdział 2.
Szczegółowe warunki funkcjonowania zespołu interdyscyplinarnego
 
§ 6. 1. Pierwsze posiedzenie zespołu zwołuje Wójt w terminie 14 dni od daty zawarcia porozumienia z podmiotami o których mowa w § 1 pkt. 1
2. Pracami Zespołu kieruje przewodniczący zespołu i reprezentuje zespół na zewnątrz
3. Na pierwszym posiedzeniu Zespołu na wniosek przewodniczącego wybierany jest zastępca i sekretarz.
4. Do zadań przewodniczącego Zespołu należy w szczególności:
1) zapewnienie obsługi protokolarnej posiedzeń zespołu przez wyznaczenie sekretarza zespołu,
2) zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i obiegu dokumentów w zakresie posiedzeń Zespołu oraz podejmowanych przez Zespół decyzji,
3) zwoływanie posiedzeń Zespołu oraz informowanie o nich,
4) powierzanie poszczególnym członkom zespołu wykonania określonych prac niezbędnych do realizacji zadań zespołu,
5) zapraszanie do udziału w posiedzeniach zespołu innych osób nie będących członkami zespołu, a wspierających zespól realizacji zadań.
§ 7. Posiedzenia Zespołu zwołuje przewodniczący z własnej inicjatywy lub na wniosek członka Zespołu, wskazując termin, miejsce oraz cel posiedzenia, o czym powiadamia członków Zespołu
§ 8. Prace Zespołu prowadzone są jeżeli w posiedzeniu bierze udział co najmniej trzech członków.
§ 9. Zespól podejmuje uchwały zwykłą większością głosów.
§ 10. Zespół przygotowuje roczne sprawozdanie ze swojej działalności i przedkłada Wójtowi do 31 stycznia każdego roku
§ 11. Siedzibą zespołu interdyscyplinarnego jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Skąpem.
§ 12. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego.
 
 

Przewodniczący Rady Gminy
/-/ Mirosław Olczak
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Skąpe
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alicja Hoppen-Anyszko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-12-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alicja Hoppen-Anyszko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-12-08 12:26:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Ireneusz Noji
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-12-08 12:26:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Ireneusz Noji
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-12-08 11:26:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1509 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony